torsdag 28. juli 2011

Kose dag :)

I dag har vi hatt en kose dag :)
En dag uten alt før mykje jobbing å styr..
Vi tok ungan med å dro te SenjaTrollet, verdens største troll ;)
Storkosa oss der lamme tremenningen min me familien hennes. 
Bror'n hennes og samboeren hannes.
Ungan hadde det så artig. 
Lilleprinsen ville bærre tebake te trollemor når vi kjørte der i fra.
Snuppa va å sog om sutten som ho leverte der i fjor fremdeles va der..

Litt bilda fra turen :)





Sesam stasjon toget ;) 


Snuppa sjekke at sutten ho leverte i fjor fremdeles e der ;) 

Litt bilda fra naturen ;)




Men så når vi kom heim klarte eg ikkje la senga være ;) 
Så no e eg begynt å male på det ;) 
Åååhh.. kor eg glede meg te å se resultatet, e no spent på om eg får tel det her ;)
 tjohei ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg