fredag 27. juli 2012

Loftet vårres :)


Tenkte eg skulle vise dåkker litt 
FØR bilda av loftet sånn at dåkk får se ka
det e vi har styrt me i sommer ;) 

Her e på tur opp trappa til loftet fra hovedetasjen ;) 


Etter bilda kommer.....
ja etter at vi e ferdig ;) 
Mulig det kommer litt underveis bilda før det e ferdig! 

NB!
SE BORT I FRA ROTET!!!!! 
(rakk ikkje ta bilda før dem va ordentlig i gang, så derfor va
dissa de einaste bildan eg hadde)! 

Her e det som er den nye delen av huset...
Har skal det bli en bod og en lekekrok! 
Takplatene har de allerede fått opp her..


Dette bilde er tatt ca fra gjesterom døren
som jeg har vist dere i et tidligere innlegg.

Arbeidsmann/linselusa mi sneik seg me ;) 



Her ser vi mot trappa og ny delen ;) 

rot,rot,rot og atter rot ;) 

Her e tatt inne fra ny delen og ut mot det gamle..
Dere skimter gjesterom døren bak den søylen ;) 


Men her har det skjedd stooooore forandringer den siste uken ;)
Svigers kom opp og han har hjulpet oss...
Heldigvis...
Ellers så hadde vi ikkje vært kommet så langt sia det 
da hadde vært kun meg og mainn som kunne jobbe
etter ungan si leggetid ;) 


pssst....
Det e kommet opp to nye vegger på loftet..
tjihii ;) 

ØNSKE ALLE SAMMEN EI STRÅLANES FIN HÆLG
Her ser det ut før at Nord Norge ska vise seg 
fra si beste sia siste hælga mi før eg bynne på 
jobb igjen.. å godt e no det! 

Uti uka ska eg på sykehuset me lilleprinsen før 
nåkk en operasjon i halsen..
Og eg grue meg veldig.. 
2 narkose på under 6mnd! 



1 kommentar:

  1. Heia :)

    Der va æ telbake igjen me en ny blogg, men det tar vel si tid før æ får alt opp å går igjen. Ikkje minst det å finne telbake tel alle de som æ brukte å følge tidligare ;)

    Skjønne at dokker har hatt nokka å henge fingran i i sommar ja...men heldigvis e det jo greit å ha nokka å gjøre i det her været som vi har. Tenk at no har æ hatt 3 uke ferie og det har bare regna....tragisk....

    Gry Hege

    SvarSlett

Populære innlegg