søndag 24. juli 2011

Klar til bruk :)

Ja da e garderoben klar te bruk, men vente te i mårra me å legge inn alt av klær, 
har lovd min kjære lille datter at ho ska få lov å hjælpe til ;) 
Det blei sååå bra, e meget fornøyd! 

E så STOLT av den flinke kjæresten min som har laga den <3 

Her kjem et bilde ras ;) 

Her e e langveggen og hjørnet, e enda en kurvreol som vi ikkje
ser på bilde :) (te venstre i bilde)

Her e kortveggen ;) 
Det e en skyggekant på bilde og ikkje en fargeforskjell ;) 

Hjørnet under benken.. Her e enda ikkje bestemt om vi lage hyller 
eller lar det være som det e.. 
De kassan som står under skulle egentlig passe oppå,
men blei for stor..

I hjørnet oppfør benken.. Tanken e små søte kjoler her ;) 

Den smarte knaggrekka som kan trekkes ut..
men en smart henge"ting" på ;)

Skobokser oppå hyllene og smarte henge"ting" 
for kjoler og dress ;) 

De kan trekkes ut sånn at man når ting lett og får bedre oversikt ;) 

Dobbelt sett med kurver på hylle oppfor døra. *smart*

Stor hylle og god hylle med plass til MYE ;)

Glede meg veldig til å legge alle klean inn i mårra ;) Ska bli så godt å endelig få tatt i bruk
garderoben eg har venta så lenge på ;) 
Blir spennanes å se om det e så bra me garderobe som eg håpe og trur ;) 

E litt som gjenstår, listing rundt døra.. men det e stortsett det einaste som gjenstår på innsia.
Utvendig e det listing i tak og gulv og listing rundt døra.
Så blir det lister i hjørnene ;) 






<3 Ellers e eg heilt rysta og sjokka over helgas hendelser, klare ikkje ta innover meg 
alt som har skjedd, e så ufattelig grusomt og tragisk <3

<3 Eg tenne lys, eg skrik og tørke tåra <3

Prøve å holde meg unna nyheite og nettavise, men klare ikkje... 
Må liksom se om dem finn resten, kordan det går me de som kom seg unna..
Håpe at dem ska finne nåen i livet <3 Håpet e der <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg