fredag 4. november 2011

GIVE AWAY



Endelig e det klart før min aller første 
GIVE AWAY!!!! 
(Skulle egentlig ha den på 3000 visninge, men no e det vesst over 4000)


Og eg har vært sååå heldig å fått sponsa premier hos den nydelige
butikken ELSE'S BLOMSTER



1 lodd for kommentar.... 

1 lodd for å bli følger eller om du allerede følger bloggen

1 lodd for link på din blogg (bruk øverste bilde)

1 lodd for å dele bloggen min på Facebook



Premie nr 1:

Nydelig lys og hjerte med samme motiv
Baksiden av lyset:


Premie nr 2:

Tekst:
MOM I cherish my memories of home and you

Kanskje det blir en liten uuuuglete overraskelse til en av dere ;) 



Alle kan delta, spiller ingen rolle om du har blogg eller ikke ;)
Om du ikkje har blogg så må du huske å legge igjen mail adressa di 
sånn at eg kan få tak i deg om du skulle vinne! 



Lykke til 

52 kommentarer:

  1. Æ bi me! Æ bi me!!
    Smell te med alle vinnarloddan, altså 4! :-p
    knis!
    Go hælg, snuppa mi! ♥

    SvarSlett
  2. Det her ska æ selfølgelig være me på...va jo kjempeflotte premia du hadde fått. Vil jo gjerne ha dem :)

    Går førr alle fire loddan æ...fleire sjansa :)

    Go helg...kos dokker.

    Klæm ♥

    SvarSlett
  3. Så fint at du fant meg slik at eg kunne finne deg :) Takk for at du vil delta på giveawayen min. Eg tar to lodd her hos deg (Obs, ein liten skrivefeil på linken til giveawayen min :) God helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  4. Eg har ikke blogg, så eg e me me to lodd;) kjempeflott blogg du har laga deg!:) koseli å lese på den:)
    Linn-Silje

    SvarSlett
  5. kjempefin blogg og flotte premier. dem har masse fint på elses blomster :)

    SvarSlett
  6. For en koselig blogg du har :)
    Likte godt den sengegavveln! Vil gjerne være med på giveawayen din og tar ett lodd :)

    God hælg!

    SvarSlett
  7. Hei! :) Takk for koselig hilsen inne hos meg. Treklossene har jeg kjøpt hos http://tinesshop.blogspot.com/, men det er en stund siden jeg kjøpte dem altså. Kan jo evt høre med henne om hun får tak i flere!? :)

    Når jeg samtidig er innom her, kan jeg jo prøve lykken med 1 lodd! ;)

    Klem Frøken H

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen .
    Kjekt at du ville bli med på giveaway hos meg.
    Jeg vil gjerne bli med hos deg ..fine premier du har og jeg prøver lykken med 3 lodd .
    Ønsker deg en fin helg !
    klem Anne

    SvarSlett
  9. Heisann - klart eg vil være med på denne flotte give awayen :) 3 Lykkelodd til meg takk. Følger, linker og kommenterer.

    Ønsker deg en finfin kveld. Klem ♥

    SvarSlett
  10. Blir veldig gjerne med og trekker 4 lodd :) Kjempefin premie :D
    Nyt dagen
    klem Tove

    SvarSlett
  11. Kjempefine premier. Jeg tar gjerne 4 lodd.

    SvarSlett
  12. Så koselig med give away :)
    Jeg trekker 4 lodd og venter i spenning :)
    ha en super søndag videre
    klem fra Tone

    SvarSlett
  13. 3 lodd på meg:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  14. Lekre premier.tar 2 lodd
    1 lodd-kommentar
    1 lodd- delt på fb

    Lisbeth Nyborg

    lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er med, 3 lodd (kommentar, følger og har delt bloggen din på min facebookside)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  16. Vældig søt blogg som e artig å følge mæ på :)
    Har delt på fb:)

    Maria J. Aasnes

    SvarSlett
  17. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Jeg tar 3 Lodd jeg.
    Følger-Deler på FB og en kommentar :o)
    Synest premiene dine er skikkelig søte/romantiskeღ ღ ღ

    ˙·٠•●♥✿❀♥Stor Hilsen Fra Monica❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  18. 3 lodd. Følger, deler på fb og kommentar. Nydelig premie, krysser fingrene:-)
    Mvh Tanja. tjbolst@online.no

    SvarSlett
  19. Gratulerer med gode tall:)

    Tar ett lodd jeg

    marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Har ikke blogg, men tar 3 lodd :)

    Katrine
    katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  21. PRøver lykken med 2 lodd :)

    Daniel
    vifdanielvif@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg deltar veldig gjerne med 3 lodd (følger+kommentar+delt på facebook).
    Nydelige premier.

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg deltar svært gjerne med 1 lodd. Håper du får en flott uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  24. Jeg er med! To lodd :D Gratulerer med mange visninger!

    SvarSlett
  25. Heisann :)

    ❀✿Takk for titten i den fine bloggen :o)
    Vil veldig gjerne få være med og takker ja til 3 stk lodd. Ønsker deg en fin uke!!❀✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  26. Kjempe fin giwe away, med nydelige premier!
    Og grattis med goe tall :-)

    Kjempe kjekt med giwe away, å trekker gjerne 3 lodder opp av hatten :-)
    (følger, delt på fb)

    Ha ei fin uke!

    Susanne <3
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hei,
    Kjempefine premier :)
    Trekker 3 lodd jeg!

    Håper inderlig at jeg vinner, men er ikke alltid like hellig :(

    Lykke til alle sammen :D

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem <3

    SvarSlett
  28. 2 lodd på meg, ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  29. Hei på deg:)
    For noen flotte premier! :)
    Her vil jeg gjerne være med på 1 lodd! :)

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  30. Hei og hopp!! Napper ut el følger-lodd, krysser fingre og ønsker alle en flott november.
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  31. Bettina Tryggestad7. november 2011 kl. 22:13

    Hei! Flotte ting :) Jeg tar 3 lodd :)
    bee10na@live.no

    SvarSlett
  32. Jeg er gjerne med og tar 4 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-etter-regnet.html

    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem

    SvarSlett
  33. Signe (signe@epost.no)8. november 2011 kl. 12:54

    Hei! Kjempesøte premier!
    1 lodd på meg denne gang :)

    SvarSlett
  34. Gratulerer med 4000 besøk!
    Så flotte premier du lodder ut, jeg trekker 2 lodd :)
    Klem

    SvarSlett
  35. Jeg er med :D delt på facebook så deltar med 2 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  36. flotte ting,som jeg gjerne vil være med på å vinne;)1lodd mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  37. Takk for hilsen hos meg. Koselig! Og lykke til med Lynet-bursdag i januar. Slo an her ihvertfall ;)

    Jeg blir gjerne med, med 2 lodd!
    Krysser fingrene for fine premier denne veien :)

    Klem

    SvarSlett
  38. Så fine premier! :o)
    Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg deltar gjerne, prøver lykken med 2 lodd(kommentar + linker fra bloggen min). Fin dag til deg!!
    Randi:)

    SvarSlett
  40. hvor er det en fin give away. to lodder
    devriel@gmail.com

    SvarSlett
  41. Hei!
    Jeg vil gjerne være med :)
    3 lodd på meg!

    Mvh Linda
    (linda_lyngstad@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Hei!! :)
    Så flott premie, hvis jeg vinner vil jeg gi premien til min bestemor, som samler på englefigurer/andre engelting.

    Katrine_botn@Hotmail.com

    Mvh Katrine.

    SvarSlett
  43. For en fin første give-away! Jeg vil gjerne delta med ett lykkelig lodd :-) anikris3@online.no

    SvarSlett
  44. Tar gärna en lott, har satt mig som följare. anette carlsson.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  45. Hei,
    Så flotte premier.Her vil jeg gjerne være med. Tar ett lodd. Satser på at det er vinnerloddet:)

    Vennlig hilsen Merethe L.
    famledaal@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Hei! jeg prøver lykken med 1 lodd :-) God helg!

    SvarSlett
  47. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Deltar gjerne med 3 lodd :)
    Ha en finfin kveld !

    Mvh Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  49. Heia-å ja jeg vil gjerne være med på denne flotte gi borten din-fiiiine premier.Jeg tar 2 lodd-kommentar og følger;) huff-stakkars liten som er syk-så trasi når de små er syke;( masse god bedring til han og klem til dere begge to fra Vera

    SvarSlett
  50. Hei på deg!

    For en nydelig blogg!
    Premiene er helt supre.
    Jeg deler deg med over 700 venner, og
    det blir da 2 lodd??

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  51. Jeg tar 3 lodd. Superfine premier :D

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett

Populære innlegg