onsdag 9. november 2011

Små syssler om dagan


Dagan går bærre med tel små syssler og prosjekter, blir gjort lite 
"store" ting for tia.... 
Energien e ikkje heilt på topp, men regne me det kjem seg etterkvært ;) 



I dag har eg hatt et hærlig gjennombrudd på jobb, 
før min egen del <3 
Eg e sååå stolt av både meg og den jenta eg har jobba me i dag ;)

Mine syssler for tiden er å gjøre ferdig flere små prosjekter med handarbeid 
som bare har blitt gjort halvferdig ;) 


Kan ikkje vise heile de ferdige resultatan i tilfelle dem blir
julegava ;) Ja før det e næmmelig det som e planen ;) 

Åsså gjøre eg litt små sying... altså ting eg ikkje kan ;) hehe ;) 


Men har store planer om STØRRE prosjekter etterkvært ;)
Vi har et heilt loft som står der halv ferdig.... 
E 2 år sia vi fløtta inn og vi stressa ikkje me loftet, 
og har heller ikkje gjort det hittil...
MEN NO!!!!! 
No kjenne eg at eg e verkelig klar før å bynne der oppe...

Åsså har vi sååååå løst å male møblan vårres i stua... 
ååååhhh e sååå usekker.... 
Dem e mørkebrun.... Men vi ha dem kvit...

Skal? skal ikkje? 
Må eg male alt??



HUSK MIN GIVE AWAY


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg