søndag 14. august 2011

Hælg, Shopping og luefin ;)

Ja der va hælga over :(
Kjennes ikkje heilt ut som eg e klar før Mandag i mårra.. 
Men,men ;) 
Kamera kom ikkje i hælga :/ Så må bærre beklage dårlig bildekvalitet...
Men tar bilde me Iphone... 

Hadde planer om å skifte til høstgardiner i hælga før det har vært begredelige temperaturer her i Nord 
(vært sånn max 10-11grader hele uka)!!
(Bilde lånt fra nett)
Men så i dag kom plutselig sommeren på besøk, vært nesten 
22 grader her i dag, så da blei det bærre tull me heile høsten ;)

I går og i dag blei det litt shopping ;) 
I går blei det shopping av litt klær til meg og ungan ;) Eller eg kjøpte to tights og 1 topp!
Men ungan fikk en heil del sokka og strømpebuske.
(som sagt det har jo vært sååå kaldt her oppe)!
Selvfølgelig litt meir åsså.. ;) 

Og i dag har vi vært på Gibostad Martna (sånne markedsdager),
der blei det shopping av rullpresse
(så no kan jula bærre komme så eg kan lage lammerull)!!
Åsså hadde brunsame salg der så da blei det endelig shopping hos dem og, 
leeeenge ønsket meg en lue fra dem.. 
Anbefalt å lese innom sia demmes og lese histora om dem ;) 
Min sin lue ;)

Kjæresten sin
 (selv om eg sekkert blir å bruke den mæst)

Snuppa fikk seg åsså brunsame lue ;) Såå stolt ;) 

Lilleprinsen fikk seg ny lue i går ;)
Men han ville åsså bli tatt bilde av da eg sku ta av snuppa ;) 
Se så han konsentrere seg, flirte etter at eg hadde tatt bilde ;) 

Kjøpte åsså brunsame T-skjorte tel meg og kjæresten

Åsså kjøpte vi Vårruller fra ei dame ;) Nyyydelige ;)
Min tallerken me mat ;) 

Snuppa sin tallerken ;) 



Ellers har hælga gått me på tilvenning av det nye lille familiemedlemmet vårres ;) 
Han e enda litt små skeptisk te ungan, men har tilpassa seg veldig fint ;) 
<3 RASMUS <3











2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Høres ut som ei fin fin helg. Deilig at sommeren kom tilbake her nord :)

    Fant veien hit vi Toves ;)

    SvarSlett
  2. Litt misunnelig på de dær hue, altså! ;)

    SvarSlett

Populære innlegg