søndag 29. januar 2012

Ugla mi ;)


Eeeeendelig ser ho dagensLYS ;)
Har gått trått me hoi det siste, mykje sånn der tråd festing 
og 
det e no ikkje eg såååå veldig gla i akkurat!


Men må nu ærlig innrømme at ho blei no litt nusselig...
Men trur ikkje det blir strekka så veldig mange 
sånne akkurat ;)
Men kem som veit ka eg finn på en gang ;)


Mi lille prinsessa flirte bærre først når ho sog den, så eg sporte ka
ho sto der å flirte etter....
Hannah: Mamma da, det e jo såååå fiiiiiin...
Kan ho heite UgleOline??
Eg: Ja det kan ho sekkert..
Hannah: Åh mamma du e så snill...


Så no står ho UgleOline i vinduet å held utkikk over verden ;) 


11 kommentarer:

  1. Syns ho ugleoline ser nydeli ut :-))
    Søndagsklem fra Eva

    SvarSlett
  2. Så fin ho blei...du e no flink Ailin ;)

    SvarSlett
  3. Herlig! :)

    Takk for hyggelig kommentar om sengegavlen. :) Håper det blir bra! Gøy å forsøke slike nye ting. Blir jo ikke bestandig helt perfekt, men denne tror jeg blir absolutt brukbar. :) Og så vet jeg nå bedre hvordan jeg skal gjøre det neste gang. ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe søt ugle,jeg elsker ugler ☺
    Fin uke til deg..
    -Beate-

    SvarSlett
  5. Så koslig du likte boksen,den er kjøpt hos traktøren ☺
    Gleder meg til å følge deg videre...

    SvarSlett
  6. Så fin da! UgleOline ser både søt og spinnvill ut på samme tid :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig ugle!
    Du e knaillflink! ♥

    SvarSlett
  8. Ps.
    Ordbekreftelsen din e borte no! :-)

    SvarSlett
  9. D va ei veldig fin ugla!:) Flinke flinke du:)

    SvarSlett
  10. Den va skikkelig kul-flenk du e!! E ska lag blogginnlegg om den fine ugla e fikk hos de;) e e litt sløv med bloggen for tia og har vært det ei stund-men Kjæm se vel igjen;) ha en fin søndag i nord-klem

    SvarSlett
  11. Enig i at den var fiiiin :)

    God mandag!

    SvarSlett

Populære innlegg