søndag 12. februar 2012

♥ Mamma's dag ♥


Eller Morsdag som vi sei..... Men koffer heite det morsdag??
Og ikkje mamma's dag?

I går laga eg og ungan MUFFINS ;) 
Gulrotmuffins..... 
Og
dem blei nyyyydelig god...
Skikkelig saftig og den kremen e jo bærre nyydelig...


Snuppa bynte en som va spesielt te meg..... 
Å den måtte jo ha BARE rosa hjerta  
♥ mamma si fine lille 

Ho skreiv kort te meg og i dag... 
Lille snuppa e såååå flink å skrive.. 


*stolt mamma*


Eg fikk værdens fiiiinaste smykke i gave hos gullungan mine
*ENGLEBARN*


Ei jenta og en gutt 
*mine sine*



Håpe alle mamma'er har hatt en flotters morsdag 


4 kommentarer:

  1. Oh, de muffinsene var mye finere enn mine! var sånne jeg ville lage! deler du oppskrift på glasuren? :)

    SvarSlett
  2. Kainn ikkje huske at æ fikk nåkka smaksprøve i dag???
    Ha..lo?
    Hehe
    De Cupcakesan såg nydelig ut!

    Klæm

    SvarSlett
  3. Takk for det!

    Nei, det er ikke greit å være vinglepetter. ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Nammm :) Gulrotmuffins er bare nydelig!!! <3 Ser ut som dagen var perfekt!! Forresten går det bra med prinsen? Håper ikke han og har fått lungebetennelse!! Høres forferdelig vondt ut!!! Jeg er fortsatt i rimelig dårlig form, men men...går vel over. Ingen baking her i dag. vi skal på middag til min mamma :)
    Klem Tove

    SvarSlett

Populære innlegg