tirsdag 9. august 2011

Dag 2 ;)

Ja da har eg hatt dag nr 2 på ny jobben min og eg har en ting og sei
EG E SEKKER PÅ AT EG BLIR Å STORTRIVES ;) 

Fantastiske kollega (mangle enda 2 men e sekker på dem e super dem og)!
Og hærlige ungdomma å jobbe me,
eg storkose meg på jobb og det e deilig å komme heim å ha overskudd ;)

Eg e fremdeles uten kamera så bloggløsta e liksom ikkje så stor lenger 
når eg ikkje har det :(
MEN.........

Kamera e bestilt og vi endte opp me et......


............


...........


Trommevirvel...


..............


Canon EOS 550D
(Bilde lånt fra nett)

Åsså har eg bestilt meg ei bok ;)
Har fått anbefalt denna boka fra ganske mange så eg håpe den svarte te forventningene.

Blir spennanes der her... Eeeeeelske å ta bilda ;) 
(Bilde lånt fra nett)

Ellers så e eg allerede etter 2 daga lei matpakken min... haha ;)
Hate matpakke og kjedelige brødskive...

Så kjøpte masse rart pålegg når vi va på butikk i dag og i kveld har
eg laga rødbeter salat ;) nam,nam ;)

Så gjenstår det å se ka man finn på å ha på maten i mårra ;) 

No ska eg strikke litt på teppet te det nye familiemedlemmet som kjem 
hit på Fredag ;) 
Åh som vi glede oss te å få han lille Rasmus heim <3









(Btw det e en kattunge)




6 kommentarer:

  1. Heisan du og takk for hyggelig kommentar. Flott kamera du har bestilt. Lykke til med det.
    KLæmmer Susanne

    SvarSlett
  2. Så deilig med nytt kamera, har et likens så du kan bare glede deg :) Den boka skulle eg også hatt.. får sette den på ønskelista :)
    Takk for kos kommentar i bloggen min. Hunderasen er Shih Tzu, en miniatyr som er litt robust i kroppen. Røyter ikke men pelsen vokser hele tiden, så det er jo en del pelsstell. Skikkelig gladjenter er de :)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  3. Hei!

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min:)
    Gratulerer med nytt kamera! Litt misunnelig:) Skulle gjerne hatt et nytt jeg også, evt nytt utstyr til det jeg allerede har.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Hei, hyggelig å høre fra deg inne hos meg ... og pinnsvinet.
    Fint kamera du har bestilt. Det var nære på at det ble et slikt på meg også. Har hørt mye skryt om det.
    Så flott du har fått ny jobb og trives!!! Ikke alle gjør det.
    Og matpakken kan du kanskje få hjelp til hos Matpakkebloggen. no? Jeg har bestilt noen matbokser fra henne, og de har flotte rom til litt av hvert. Dessverre får jeg ikke lokket til å sitte på så godt som på Tupperwareboksene jeg brukte før, men jeg setter bare et strikk rundt, så er alt OK. Og det er blitt veldig koselig å åpne matboksen.
    Sees!
    Link: http://matpakke.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Ja, og så het den visst ikke .no, men det ser du jo.

    SvarSlett
  6. Så bra med en jobb du stortrives i :)Du må nok begynne å bake forskjellige brød sorter, så du får noe variert i matpakken din ;) Omeletter f.eks er jo like god kald som varm :D Må inn å sjekke den matpakke bloggen jeg ;)
    Ha en flott helg
    og forresten;Gratulerer med nytt camera- Hørt veldig mye bra om det :)
    Klem Tove

    SvarSlett

Populære innlegg