søndag 7. august 2011

Ferien e over....

Kjæresten laga frokost te meg <3
Sjekk det nydelige egget ;) 
(Det va heilt telfeldig at det blei sånn)


Ja da va ferien min over..... 
Og i mårra bynne eg i ny jobben min, det blir rart. 
Etter 2 år i barnehage ska eg no jobbe på en ungdomskole.
Skal jobbe på en base me 4 psykisk utviklingshemmet ungdommer, glede meg veldig og
ser fram te en høst me masse nye utfordringe! 
Blir å savne alle skjønne små troll i barnehagen og alle de flotte kollegan eg hadde der.
Men trur eg blir å trives i den nye jobben ;) 

Ellers va eg på shopping i går, fant plutselig ut at ungan har vokse nåkka 
enormt i sommer... vemodig ja... 
E så himla kaldt i Nord-Norge no så da måtte vi invistere i nye parkdressa! 
I LOVE SALG ;)


Eller så gikk eg og ungan en liten tur til mor og far... 
Sjekk bæstevænnan <3 

Åsså har eg to stk barn som HATE dongribukse ;)
Kan skjønne at dem ikkje ska være gammel før dem veit ka dem vil...
Og lillegutt da som ikkje vil ha nåkka anna en LYNET ;) 
Så da har eg funne på en anna lur ting før å få han te å bruke dongribusken sine ;)
Eg har rett og slett tatt strykejernet fatt å fiksa merka på buksen..
MATER (tauebill) e en stor hit ;)
Og han FILLMORE (Hilmar)
Lynet merket som og va i pakken tok eg på ei joggebuksa som va blitt et lite hull
i, det va i utgangspunktet ei lyyyynet buksa så han sei ;) 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg