fredag 5. august 2011

KRISE.....

Speilrefleks Kameraet mett e ødelagt :'( 
Buhu :'( 
Det e total krise, eg e avhengig av kameraet mett....


KA SKA EG GJØRE NO??? Uhæææææ :'(

Igår va vi på blåbær tur... ja det va no ikkje lange turen vi trengte å gå for
å finne blåbær, sånn rett oppi bakken her ;) hehe ;)

Ungan stor kosa seg oppi blåbær enga, men lillegutt ville ikkje plukke blåbær,
han ville bærre plukke rødbær som han fant ;) 
Han har funne ut at rødt e tingen, eg mistenke at det e før at han digge Cars

Vi plukka og plukka og det blei aaaaaldri fritt før bær....
Hehe ;) Gikk litt rundt om og havna tebake te utgangspunktet, men fant 
stadig nye bær på tuen ;) hehehe ;)

Vi hadde ikkje bærplukker så alt eg plukka for hand ;)  hehe ;) 
Jaja veit det e masse rusk me, men eg e sååå flink å rense så det gikk bra ;)


Å når vi kom heim så laga vi Blåbær Muffins 







1 kommentar:

  1. Huff. kjedelig når ting gr i stykker. Du får tømme sparegrisen og kjøpe ett nytt.

    Ser ut som dere har hatt en fin dag med bærplukking.

    Ønsker deg en riktig trivelig helg.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett

Populære innlegg