torsdag 22. september 2011

Buzzzzzzzzz ;)

E i grunn ganske morsomt å være Buzzador ;)
Bade mitt ser ut som en ROSA fargeklatt etter at eg blei trekt ut te å være me å teste
Vanish ;) 
De 5 "små" pakkan ska deles ut te venna ;) 

Å være BUZZADOR e spennanes og artig ;)
Inni mellom blir eg trekt ut tel å være med i kampanjer, for
å teste ut diverse produkter.
I løpet av kun kort tid har eg blitt trekt ut te å være me både i 
Vanish og teste ut Santa Maria Thai

Så i går laga vi den anbefalte retten te dettan pulveret ;) 
Spennenas...

Og det eg må gjøre i ettertid e å (fortelle) skrive en rapport om 
kordan eg og mine venna likte produktet vi sku teste! 



Måp bærre slenge me et lite bilde av mine to frøktelig sliten 
barnehage unga ;) 




Eg kjem sterkar tebake med mine små og store prosjekter...
Akkurat no e det litt stillstans her av flere ulike årsaker...




1 kommentar:

  1. Fiiiin blogg!! Lagt meg til og gleder meg til å lese mer..

    Så kos at du vil bli med på min giveaway, 4 lodd er satt av til deg. Lykke til :)

    Gød lørdagskveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Populære innlegg