søndag 18. september 2011

Sniktitt...


En liten sniktitt inn på vært flotte soverrom...
haha ;) 
Ja før eg syns allerede det e blirr flott og vi e ikkje halvferdig en gang! 

Gardinan e bærre lekker ;)

De nyelakka lysestakan, det e heilt fantastisk ;) 


Sjekk kor fantastisk stilig dissan blei ;) 


Men om denna pynten blir ståanes på kommoden etterkvært,
 ja det e ikkje sekkert ;)


Dagsenga ;) Men sølvputen som eg sjøl har sydd *stolt ja*
Mangle resten av puten som eg har sydd, men må orden innmat te dem først ;) 


E ikkje heilt i blogghumør i kveld så derfor et kort innlegg og 
en liten snik titt bare! 



Alle mine tanke e i dag hos mi kjære storesøster 
som ligg på sykehuset <3
 VÆR STERK DADDA 


HUSK Å TA VARE PÅ HVERANDRE!!!!


4 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselige ord :) Zaloflaska var egentlig en olivenoljeflaske :D "Man taver det man haver" ;)
    Stakkars søsteren din da...Håper alt går bra!!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Oi oi, fine detaljer -
    Misunner deg den dagsengen! Det er så mange som har en slik for tiden, men jeg innser at jeg ikke har plass i det lille gårdshuset..

    Takk for titten!
    Hilsen fra Vakre Olderfjorden :)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar!

    Og ja, jeg ser det blir noen utfordringer fremover. Merkelig hvordan pusen kommer til overalt også. Ingenting er for høyt, og iallefall ikke for lavt! Nå måtte jeg nettopp bortvise Missi en stund, for å ikke få katt i malingspannet. Bevegelsen når jeg rullet på maling var veldig spennende, selvfølgelig.
    Kan hende det blir tidvis anger her også... men tilgivelsen er ikke langt unna når hun (eller han!) koser seg i fanget mitt, og bare er søt. :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei, Gratulerer med flotte puter og lekre fornyelser. Takk for koselig hilsen. Klem Siv

    SvarSlett

Populære innlegg