lørdag 10. september 2011

Pakke,pakke hvor er du nå?

Åhhh......
Går bærre rundt å vente på at "alle" tingan eg har bestillt ska dukke opp ;) 
Glede meg sååå tel å ordne soverommet ;)

Soverommet har vært (i mine øya) det mest tragiske rommet
i heile huset :(
Det e et stooort rom.... men det e liksom litt langt... Så det e ikkje
det enkleste rommet å innrede heller...
Men det ska det bli endring på no...
(Håpe eg da)

Sleng me et par bilda fra litt stæsj eg har kjøpt te rommet... 
og...... det blir sååååå bra.... hehe ;) 
Eg har "dilla"... ja okei det va kanskje litt ekstremt å kalle det dilla... 
Men eg like/"dilla"/digge.... +++
Sånne store KUNSTIGE blomster...
Eg har overhode ikkje "grønnefingra" så ekte blomster vare ikkje mange
daga her i huset :/

Syns denna sølv vasen va utrulig flott... 
Og billig va den og ;) hehe ;) 


Denna lysestaken har eg kjøpt 2 stk av, syns dem va så flott ;)
Men......
Dem står ute no... te OMFARGING ;)
Og første inntrykket etter omfarginga va LEKKER ;) 
Jaja veit... de litt teit å kjøpe en ny ting før så å "sende den ut på omfarging"
Kjem bilda etterkvært ;) 




Lørdagskvelden e snart over her i huset.....
E såå ekstremt trøtt for tia...

Men te alle der ute ha ei fortsatt fin hælg <3


3 kommentarer:

  1. Skjønne godt at du vente.....e så kjipt når man bare vil ha nokka såååå mye me en gang :)
    Vil bare begynne å ordne liksom....

    Ha ei fortsatt flott helg :)

    SvarSlett
  2. Fine ting du har kjøpt. :) Drømmer om å pusse opp soverommet jeg også, og det står på programmet
    - men Ting Tar Tid ;)
    Gleder meg til å se flere bilder fra prosjektet ditt. :)
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Æ har å dilla på sånne 'plastblomstra' sia ingenting overleve her! ;) Har åsså et par sånne rose, og dæm e knaillfin! :)
    Glede mæ te å se det færdige resultatet på soverommet.

    See U tumårråw! ♥

    SvarSlett

Populære innlegg