søndag 11. september 2011

Søøøøøøndag ;)

Kjenne at eg ikkje va heilt klar før at det sku være søndag allerede i dag...
uff de hælgen kor fort dem går... 
Men,men må vell bærre gjøre meg klar før ei ny uka...

Trollsk stemning ute tidligere i kveld ;)

Ellers har kvelden gått med til å saumfare div blad ;) 

Hva er ditt favoritt interiør blad????

Finn masse spennanes i dem... tjohei ;) 

Ellers har vi vært i kirka i dag å fått 
'Min kirkebok for 4 åringer'
te snuppa mi ;) 
Åh eg e veldig imponert over ho, ho gikk fram aleina og fikk den av presten ;) 

Sleng me bilda fra kveldsmaten te småttisan ;)
 Mamma sine hjerta <3 <3


Igår va vi på shopping.... tjohei..
Og da fant eg endelig koppen som mi flotte venninna skryt så veldig av ;)
Så i mårra blir den tatt i bruk og eg glede meg ;)
Måtte jo bærre kjøpe to.... 
Eller kjøpte først den svarte så spurte eg om dem fikk inn andre farge og da viste det seg at dem
faktisk hadde den lilla... ja så da kjøpte eg den og sånn at kjæresten kunne få
den svarte å ha kakao eller te i... (han drekk ikkje kaffe)

Ellers e planlegging og tegning i full gang her te den nye sengegavelen 
så no gjenstår det bærre at kjæresten handle inn og starte laginga ;) 

Å i dag har eg ordan meg SYbord... Tjohei dettan ska bli spennanes..
Har eg sagt at eg og symaskin ikkje e sååå veldig gode vænna ;) hehe ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg