torsdag 12. juli 2012

Endelig!!!


Ja tenk endelig har eg åsså fått meg en 
gammel skatt av en symaskin..

Har ønska meg sånn her lenge lenge.. 
Men,men..


Så kom det no en før salg på sånn kjøp/salg sia på Facebook..
Og ja eg bydde no 200,- 
Og det varte å rakk, måtte no etterlyse svar og greier ;)
Han ville no selvfølgelig ha meir før den og det 
kan man jo skjønne.. 

Men den blei no MIN før 200,-

Å når min kjære kom heim me den...
Ja før han va næmmelig så snill at han for å henta den sånn at eg kunne 
være heime å male å sparkle litt ;) 

Så va det til og me LOKK te den og.. 


Hærremainn altså lokket i seg sjøl e jo et klenodiom...
Eg syns eg har gjort et skikkelig røverkjøp ;) 

Sååååååååå GLAD ;) 



P.S
Rommet e FERDIG!!!! 
Ikkje heilt ferdig pynta å sånt da... men
FERDIG malt..

Men tørr ikkje vise bilda enda...



1 kommentar:

  1. Anne Heidi Nilsen13. juli 2012 kl. 00:11

    Å kor heldig du va, Den e akkurat lik min som eg arva etter oldemor.

    SvarSlett

Populære innlegg