fredag 13. juli 2012

Tripp,trapp....


I dag har vi hatt en fantastisk nyyydelig dag her Nord ;)
Over 23 grader....
HÆRLIG!!
Ikkje vært sååå masse sol da, men bærre varmen e fantastisk ;)
Men det eg skulle vise dåkker som innlegget handle om
e faktisk dissa nydelig små skoan som
dukka opp midt oppi all ryddinga og kastinga ;)


MINE ALLER FØRSTE SKO


Åååå e dem ikkje skjønn??
Hærremainn eg blei sååå glad når eg fant dem, 
hadde glømt av at eg fikk dem hos mamma før ei 
stund sia! 


Så no ska dem få stå framme te pynt ;)
Dem må jo vises fram ;)


Ønske alle sammen ei fantastisk flott hælg <3 

Her ska hælga nytes me "harrytur" over
grensa og kos lamme familien <3




1 kommentar:

  1. Supersøte sko! Jeg har også mine første sko fortsatt, koselig :) Gratulerer med ny, gammel symaskin. Du fikk en god pris ja :) Fortsatt finfin ferie til deg! Her i Lofoten regner og blåser det fælt, men det gjør ingenting så lenge jeg pusser opp kjøkken :)

    SvarSlett

Populære innlegg